curly sue.


ingen vild basketfest.
men en lugn, mysig och rolig med många skratt blev det.
ganska skönt att det inte blev party party då det varit några helger i rad nu.



sex var vi som käka, senare anslöt systrarna Iderström också.



å jag hade bakat kladdkakemuffins i miniform med vitchokladfrosting.


när klockan närmade sig två la vi ner.
tiden bara sprang iväg!

dåligt med bilder blev det och de få som togs ballade kameran ur lite på.
funderar på om den börjar bli gammel och trött.
min älskling.

min lockiga stajl gillade jag skarpt och har till och med lockat håret idag med.
trots att det tar ett par timmar.
ska ju ändå på familjemiddag, då ska väl vara lite fin?


permanent nästa?


18 dagar kvar.


e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0