trisslott och vykort.


Sun is shining, the weather is sweet, yeah
Make you wanna move your dancing feet now
To the rescue, here I am
Want you to know, yall, can you understand?


sista dagen i karlskoga.
jag är då det mest sentimentala som finns.
tycker alltid att det är sorgligt att lämna.
det är ju först NU man börjar komma in i rutiner och flowet på avdelningen.
som vanligt så är det då dags att ge sig av.

jag bakade två fjärilskakor i vanlig ordning.
jag fick ett kuvert med ett kort och en trisslott av Helen.
det tyckte jag var gulligt.
dock ingen vinst.
kortet var ju snyggt det också med en herrgård i karlskoga. 10 poäng om det hade varit sjukhuset på.
hahaha.





kommer sakna 1A lite faktiskt.
men inte buss 500.
så underbart att få gå upp i anständig tid och äta frukost hemma och inte på bussen.


dock är man ju inte ledig direkt.
en hög med plugg ligger framför men det tar vi först imorgon.
ikväll ska jag fira att praktiken denna hela termin är klar och att jag fått 3 stipendium.
firar med nachos och cola. JEM!

somnade i minisoffan vi byggt upp av kuddar i studion förut.
så en liten sovmorgon ska jag fira med också.


e.

Kommentarer
Postat av: Anna

Är så himla glad för dig med den där usa grejen, jädrans roligt! Fast jag kommer sakna dig även om vi inte ses hela tiden så är det skönt att veta att du finns där, en tågresa bort.

Kommer hem på torsdagkväll stannar till söndagkväll om du vill ses kanske, fredag ute med öl och mat kanske?

2009-05-20 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0