tiden har en förmåga att studsa lätt fram när solen skiner.



oj tiden susade iväg och jag tappade några läsare.
kom tillbaka. sorry.
det var som om tiden aldrig rört på sig men det hade visst gått flera dagar.

valborg och första maj gjorde jag och p till vår helg då jag har praktik hela helgen.
de två dagarna innehöll badminton, picknick, solning, potatissallad, årets första grillning, pinjenötter, rosévin, öl, zingo, oliver, lugn fest i ett lila vardagsrum, randiga piratbyxor, solbränd hud, kärlek, nöjesbutikengodis, kyssar, sol strålar, pollenkliande ögon, besök på sjukhus och lite till.
sjukhuset besöktes hemskt nog av att älskade minifisen Matilda trillade ner från en balkongmöbel ner i betonggolvet och fick sig en smärre hjärnskakning.
stackars liten.
hon fick dropp och stannade ett dygn på hospitalet.
liten ska inte ha en nål i armen!

vi köpte en gosig sak i rosa som troligen skulle föreställa en flodhäst.
ha fick heta klas och pussa på millan.

till råga på min dåliga uppdatering så har min kamera bott i en bil sen hemma hos min syster.
den kände för att flytta hemifrån ett tag.
så inte en bild har det blivit heller.
OM jag saknar den.
ska hämta den snarast.
nu får det vara nog med att borta.


e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0