sammansatt status.


jag har blivit såld på spotify.
jag har blivit med brillor på nosen.
jag och p skruvat och bankat upp förvaring i det ny gamla rummet.
jag har inte suttit i soffan och ens slagit på tvn på hela veckan.
jag är ofantligt trött, trött på att klockan ringer 4.31.
jag har en vecka kvar i karlskoga, inget ont om karlskoga det är bra, men nu är det 16e veckan vi är ute på praktik. man orkar inte vara fräsch i skallen en hel termin, jag börjar bli mätt nu.
jag har ett kaos hemma av saker högt och lågt som ska sorteras upp och in i nya gamla rummet.
jag ska göra ett fotojobb för IDUN imorgon igen.
jag måste sluta nu, min dyrbara tid rinner iväg.

jag bjuder tyvärr inte på någon ny bild idag.
jag ser för trött och sliten ut för att visa glajjorna.
jag visar rummet när det är KLART.

sårry.
på fredag kanske jag är i bättre skick.
jag gillar dock när bollarna är många i luften.


e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0