le studio.



åh det börjar arta sig.
le studio.
här får ni en liten titt även om allt inte är klart.
på skåpen/kuberna ska dörrarna prydas med två bilder jag tagit.
de kommer KANSKE imorgon.



mina ögonstenar har fått en egen hylla var.



det fattas lite grönt i fönstret.






här är kuberna som ska ha foton i dörrarna.



inte alla som har maffiga tunga gardiner med omtag i studion.



belysningen är väl inte helt hundra än.
och om jag fick skulle jag byta ut golvet bums.

annars är det skönt och jag saknar INTE elefanterna.

e.


Kommentarer
Postat av: Linda

snyggt!!

2009-05-29 @ 02:25:10
Postat av: Ida

Haha..jag förstår att du inte saknar elfefanterna darling! Det var såå fint där inne så.. Men lampan vet jag inte om jag såg i förrgår..? Snygg var den iaf!! =) Ha det så skoj ikväll om vi inte syns!! Pöss

2009-05-29 @ 08:58:53
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0