glajjor.


idag hade jag egna patienter varav en var det mycket med och väldigt sjuk.
men det var roligt att ha allt ansvar, även om helen givetvis har allt yttersta ansvar.
hade och göra hela dagen och det var kul! sedan vid 13 gick ALLA på möte och jag och sara var de enda kvar som visste något om avdelningen.
det kom in EN sköterska till alla patienter från en annan avdelning samt tre undersköterskor från andra håll.
ja JÖSSES vilken röra.
precis när alla ska gå och ingen vet vem som ska komma istället kommer en ny patient.
på min grupp.
"men erika det tar ju du!"
ehhh aaaahh ok.
JÖSSES säger jag bara.
kom det en fråga om någon från de som kom från de andra avdelningarna om någon patient så var det självklart om patienter på den gruppen jag ALDRIG varit på.

ja, jag har inget ansvar, förstår inte riktigt hur de vågar lämna avdelningen sådär.
vid två slutade jag och sara, hur det gick sen får jag se imorgon.

ikväll har jag fotat personalen på IDUN för reklamannonser.
mycket skratt och glapp i blixten blev det.
ska ta en dusch och sedan gå in i mitt digitala mörkrum!
weeeiii.

provade ljuset innan alla kom.
på mig själv. så här har vi brillorna med uppsatt hår.
snyggast med utsläppt.

e.








nå hur är jag som brillorm?


Kommentarer
Postat av: Linda

Wow, Snyggo sager jag bara.

2009-05-14 @ 23:01:04
Postat av: rebecka



übertjusigt! Riktigt snygg är du

2009-05-15 @ 16:11:43
Postat av: Anna

Kanon! Åh jag önskar du va här nu så vi kunde dricka vin ihop så jag KANSKE kunde våga mig fram till Kitty. Jag saknar dig!

2009-05-15 @ 17:10:57
Postat av: Ida

SNYGGING!! =)

2009-05-19 @ 20:16:17
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0