en enkel tuliiipan.


det är tulpanfestival i karlstad denna vår/försommar.
det är helt galet vacker upptäckte jag igår kväll när jag jobbade och cyklade genom stadsparken.
tulpaner ÖVERALLT.
så dagens ursäkt för att slippa öppna böckerna inför tentan var att fota dessa vackra kreationer.
de kan ju hinna blonmma över.
satsar på plugg med barret till veckan.
detta går ju inte själv. hua.

bättre med tulpaner.
jag vet en tjej som borde varit hemma i svea nu och sett detta.
så linda, this is for you:















och det finns fler bilder to come.

e.

Kommentarer
Postat av: p.

jättefina bilder!!! puss

2009-05-23 @ 19:03:55
Postat av: Lena Samuelsson

Det var superfina bilder!! Härligt ljus du hade i dem.

Ha det gött!!

2009-05-24 @ 11:53:13
Postat av: Ida

Såå fina bilder!! Och Linda skulle ha älskat det, även om det dock finns tulpaner i USA också.. Ganska mycket dessutom, jag blev faktiskt förvånad när jag såg det.. Men dock inte lika fina som dessa!! ;)

2009-05-24 @ 14:29:29
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0