ta ett andetag och njut av stunden du känner nu.


tog en herrå lunch med några i klassenpå torsdagen.
sedan strosade vi runt. shoppade lite. tittade lite.
var lite bakissega och njöt av att vi inte hade ETT måste.
tog till vara på den känslan även under fredagen.
sov länge.
fick galet skön massage och ansiktsbehandling på suzie picant.
tydligen har jag en fin norml hy i ansiktet vilket är mycket ovanligt.
glad blev jag och njöt lite till.
det var min 25års present av sis m familj och tjejerna.
tack ska ni ha!
tog senare en vända på stan igen. bara för att få känna att jag FÅR gå här och göra inget och vara LEDIG.
helt underbart.
avslutade kvällen med sushi och för att fortsätta känslan av lyx och flärd efter shopping och day spa så gav jag mig an SATC filmen igen. mmmm. hade ett litet glas vitt också.


fortsatte njutningen med ett dygn med hagmans + helena.
ida fyller snart 25 och vi firade detta med grill och alkohol ute i deras fina stuga i Lungsund, strax vid Lundsberg.
det ida inte visste var att vi även skulle kidnappa henne med ögonbindel till Boda Borg!
weeeiii det var så sköj.
tyvärr gick det inte så bra att ha kameran inne i alla gångar och grejjer man skulle ta sig genom.
men resten av helgen såg ut så här:



ida vet inte var vi är.


men vi är ju här!


efter flera timmar i konstiga rum och gångar och övningar hamnade vi här med ömma knän!




tyvärr blev helena tvungen att åka hem och jobba :( men vi går ju inte bet för det!


ida.


fia med hutt var det i paketet.




saga såg ut som en fiapjäs med sin ET liknande formation.


vem vann hutteriet? jo jag vann såklart!
sedan spelades det hela natten.
nya TP och alias. sköj böj.
aa vi grilla ju allra först en massa gott.


idag drog vi en kall och blåsig rodd på sjön.




nu ska jag rösta.
sedan planera the BIG party.
125 års fest!

e.

Kommentarer
Postat av: Hagman

Vilken dretunge som retar intet ont anande kidnappningsoffer! Och jag vann inte ett enda spel... Utöver det var helgen galet rolig, tack så mycket!

2009-06-10 @ 09:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0