att andas saltvatten.

ta en titt in på vår midsommar...



strömstad. midsommar. midsommardag.
ledigt. kärlek. värme. skurar. solar.

jag blev anfallen av ca 3 måsar stora som gåsar. de snodde min glass.
jag ville aldrig sluta dansa på Skagerack.
tjejerna var bäst i volleyboll och jag är boulemästarinna.
skrämde livet ur gossarna när vi kom hem efter en girlsnightout. jag skratta så jag dog och kunde inte sluta tjata om mitt lyckade skämt. p var dock nära en hjärtinfarkt på köpet så det kanske inte var så bra.
göken bjussa på förferra i stan för oss tjejer på midsommardagen.
midsommarmaten var en perfekt blandning och solen sken över vårt bort.
vi vandrade runt i båtviken och drog in salt i våra lungor.
vår minisemester är slutt men den var härlig!

här kommer en kavalkad av våra 3 dagar på kusten.



å så nattamat efter volleybolltournament



midsommardagens girlsnightout då gossarna hade grillkväll





underbara dagar innan sommarjobbet nu idag tog fart på allvar.
vi avslutade med en liten promenix om söndagen innan vi intog pizza inne i strömstad.



e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Underbara bilder på en helt underbar minisemester i Strömstad darling!! =) Lovely så att säga.. Pöss på dig!

2009-06-22 @ 23:38:33
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0