hittade ett ritkigt snyggo.


en sån dag det blev.
sov länge.
drömde som vanligt hel massa knas.
åkte till tandläkaren och fick ont i tandköttet.
mötte upp p för att träna.
gav mig fan på att baka macaroones senare och skulle då få tag i mandelmjöl.
vilket skulle bli hopplöst. svettig och äcklig efter träning sprang vi runt efter mandelmjöl.
in på affärer och bagerier för att få reda på något.
ingen visste vad det var. vi tror att det är malen mandel kort och gott.
åkte hem utan. har nu fått reda på att det är malen mandel.
andra ärenden uträttades också och plötsligt var klockan fyra och jag ville bara duscha.
men påvägen ut från att ha hämtat mina nyklackade sandaler ser jag en riktigt fotosnyggotjej.
tvekar först med tanke på svetten, träningskläderna och allt annat.
men hon var för snygg.
ramlar in på en hårproduktaffären och avbryter samtalet mellan de som jobbar och tjejen.
ursäkta, jag vill fråga henne en sak! säger jag och tittar på henne.
är du eller har du varit modell?
nej säger hon undrande och tror sig inte alls bli bra på bild men man ser att hon blir smickrad av att jag kommer fram.
gav henne mitt kort och bad henne höra av sig där om hon VILL och tycker det vore något.
åhhh jag vill ha henne i studion nu!

sedan kom vi hem och duschade.
och smakade sommar, this:



e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0