ute och svira med Börret.

det blev den blå bra länge.
tills jag satte på mig skorna och skulle gå.
det blev den blommiga.
och tur var det för det dippdansades som vanligt.
det är det nya.
mest för att det så fult. å när jag väl börjar kan jag inte sluta för jag ska visa på uthålligast.
tills jag får kramp i låren.
dippdans är att snabbt som satan dippa ner rumpen mot golvet rakt ner och sen upp igen till stående.
ja jösses.
fick ett spel och tröttnade på att snyggdansa och spexade runt.
ja det var skoj. roligaste tyckte nog Börret att det var som sa att hon inte såg något tillslut för alla tårar.

påväg ner till stan gjorde jag stans U-sväng med cyklen framför en bil med öl i ena handen.
när bilen väl körde förbi oss var det visst en Mr Polizei bil.
ops.
sen plingade jag högt med min mun åt en folkmassa.
de rörde sig inte ut fläcken.
AKKKTAAAA!
ingen rörde sig förrän jag var 20 cm ifrån och då var det för sent och en kille fastnade lite i styret och jag fick hoppa av och muttrade att jag PLINGADE faktiskt OCH saktade in.

ja jösses.

jag glömde att jag har en liten kamera nu. kom på det på cykeln men Börret vägrade svänga tillbaka.
annars kanske ni hade fått sett lite dippdans och försvars fisar.


e.





för ett år sedan såg vi ut så här at åland:





å så här såg vi ut under den första tiden när vi lärde känna varandra:


e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kärlek :)

2009-06-14 @ 21:21:17
Postat av: Ida

Den blommiga klänningen var ju superfin & jag tycker absolut att det passade med pennkjolen till om du vill ha en annan outfit nästa gång.. (typ midsommar kanske..hehe) Hoppas att ni hade det skoj trots "nära-krock-upplevelse"! =)

Pöss

2009-06-15 @ 12:25:52
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0