looking for outfits.


idag är det stadsloppet.
det innebär att ikväll är det fest.
so far vet jag bara Börniii och jag som ska ut.
har några kansken också.

jag var på stan för att inhandla flytande varor.
sprang väl förbi lite rea också.
hittar en stass för kvällen.
möter efter det Börnii på stan och visar mitt fynd.
jag och Börret har nästan aldrig samma kläder, vi har rätt olika stil.
men tror ni inte tjejen har köpt exakt lika stass i samma färg och allt.
skulle ju vara rätt kul då jag är 2 meter lång och Börnii 1 meter.
helan och halvan liksom.




men det var ju bara att planera om.
provade lite stuff utan skor, frisyr, smink och assecorarer så det får ni fantisera dit.
i found this:


klänningen jag haft de senaste gångerna.
skitsnygg.
men går faktiskt bort.


tjusigare på bild än i reality då linnet är en klänning och inte blir helt hundra under penkjolen.
bort.


ojojojoj. nej nej nej.
bort.


why not?
klänningen som den är utan penkjol.
blir nog denna med utsläppt hår, svarta sandaler, armband  och lite färg i fejjan.
i´ll be back med slutresultatet och då HELA mig och outfiten.


e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstar för den blå men utan bälte. Snyggt när den är rak!!

2009-06-13 @ 17:42:44
Postat av: Måånika

det var jag som skrev....

2009-06-13 @ 17:43:35
Postat av: e.

tyvärr ser inte ok ut idag... tack ändå. provade faktiskt båda. utan o med bälte.

2009-06-13 @ 18:16:27
URL: http://erikalouisekristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0