klädd i mongo sko.


medan Jimmy Choo skapar en gästkollektion för H&M med underbara kreationer jag kommer dö för så går jag och shoppar underverk för mina fötter. dock hemskt fula underverk som ska skapa balans i min kropp.
das MBT shoe is in erikas ägo.



arbetsskor är något jag länge hållt på för att slippa punga ut en förmägenhet på.
men ju längre i min karriär jag kommer ju snabbare inser jag att jag faktiskt jobbar med det och INTE bara ibalnd.
det är sex år med kassa skor.

jag har haft MTB i tankarna men även snyggare gympawalking skor, som är luftiga med ett nätaktigt tyg ovanpå.
men man är ändå så lite snygg man kan bli på jobbet, så lika bra att skippa det snygga helt och go mongoshoe.
när jag fick den på mig sa foten
"hej kärleken!"

nu vet jag att jag kommer klaga över träningsverk, sjösjuka och massa annat som kommer med MBT skor innan man kommit in i tekniken.



nu är man ganska mycket fattigare då dessa shoes är DYRA men dessa var ialf nedsatta med 700 kr.
tack.



nu är jag ledig i fyra dagar innan det är dags att stå på egna ben (MBTshoes) som uska på avd 34.
lite minisemester innan dess.
Strömstad is da shit during MIDSOMMAR!
here we come!



e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Kanske inte de vackraste skorna världen har skådat, men de ser grymt sköna ut och det är de viktigaste så mycket som ni går.. Önskar att jag hade fått ha ett par likadana när vi ska traska på campingområdena i 50 timmar festivalveckan...pust!!

2009-06-17 @ 22:25:14
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0