hon är en stor människa.

jag vill alltid skriva så stort och mycket om linda.
kanske för att vi inte ses så ofta men det betyder så mycket när vi ses.
kanske för att jag inte hinner säga allt hon betyder när vi ses, tror jag.
eller bara för att hon är just, en stor människa.
(och då linda syftar jag inte på bilden från malta, då du var liiiite större på vissa ställen)


jag hade beställt sol.
jag såg framför mig en helg av båtbuss, karlstad i sin bästa solglans, picnic, bad, förfest i parken och ljummen uteservering med kall öl och ett svettigt dansgolv med bar himmel och ljummen bris på svetten.

som vi alla vet fanns ingen sol att tillgå.
det är ju nästan pinsamt. när två människor som aldrig varit här kommer mitt i sommaren och inte får se SOLA i karlstad.

och ja jag känner väl lite att fan det blev kanske inte så bra.
men innerst inne skiter jag fullkomligt i det, inget jag kan hjälpa.
för det viktiga var att vara med dem. även om det mest blev äta, fika och spela spel.
något annat som man kan skämmas över är utgången.
linus och linda tror att vi bor i en byhåla efter upplevelsen på Harrys igår.
eller jag tror det själv nästan.
VAR hade vi hamnat?
det ena orginalet efter det andra. inte en människa man kände, tur var ju det eftersom alla var så underliga.
men det var sådan kö i ösregnet till de ställen vi tänkt så, så det fick bli så.
och återigen, viktigast var att få vara med Linda.
och det fick jag.

de kom om fredagkvällen. det bjöds på ost och vin och spel.

lördagen innbar som sagt regn och en tur med deras bil och en fika i stan.
sedan ställde vi in grillplaneringen och lagade fläskfilén  ugnen.
vi mumsade middag och bubblade. kammade till håret och bubblade lite mer.

skulle spela TP. OJ PARTYKILLER.
så vi tog gårddagensspel igen och bubblandet gick över i asgarv.
jösses.


efter ett tag fick vi tag i en taxi. for mot köerna i stan och hamnade som sagt låångt bort.
typ kil.

men linda, känner vi igen henne?

linus undrar som oss andra va f*n morsan gormar om?????

dags att gå hem!



tack o gonatt!

så vaknade vi denna morgon, sista dagen... med SOL!
skulle nu ialf hinna med båtbuss. den var full så det blev glass i solen.



nu ska det inte dröja länge innan vi ses igen.
hon är faktiskt ett pars biltimmar resa bort. ENDAST!!!
inte ett flyg. inte en öken i vägen. bara en lång motorväg. weeiii!


tack till er båda för en underbar helg!
xoxoxoxoxo


e.

Kommentarer
Postat av: linda o linus.

fina bilder ( vissa mer än andra. hehe ).

karlstad kanske inte var sitt riktigt sanna jag från din vinkel, men jag fick vara med DIG. vi fick vara med er o det var därför vi kom.

fler chanser kommer komma för eran stad att visa vad den går för o trots ösregn med underliga mammor på krogarna så hade vi svårt att sätta oss i bilen igår o inte känna att det var sorgligt o tomt att åka.

citerar Linus; " det kändes så hemma här."

o slutet kunde inte bli bättre än att spendera det i Vinterviken.

TACK för en underbar helg! pär är härlig, killarna trivdes o jag bara inser om möjligt än en gång vilken otrolig vän du är o hur mycket du betyder för mig.

nu kan inget annat än pengar hindra oss från att ses... ska köpa mig en triss bums ;)



massa kärlek. XXX

2009-07-13 @ 11:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0