om jag fick spela Charlotte för en scen.

träffade detta troll idag. gosis.


gjorde just en SISTA vända till Monki för denna rea. måste vara sista.
nu var det 75%. så man är praktiskt taget tvingad att gå dit.
under 200 kr fick jag tre tröjor och en väska.

just nu går mest av tiden till  sista jobbdagarna och förberedelse för 125 års festen!
blir himla bra detta.
gott att äta. roligt att leka. tält att dansa under. musik att höra från. busstransport att åka med.
synd bara att ganska många TYVÄRR tackar nej. vad håller ni på med?
*morr*
men ni som kommer, ni får en kväll att minnas!

annars är det mycket känslor i luften just nu.
det finns någon jag skulle vilja spela en scen för.
scenen i SATC filmen.
jag känner mig för tillfället som Charlotte (som jag ALDRIG förknippat mig själv med), men just i denna scen vill jag vara henne och säga åt denna någon
jag förbannar den dag du var född!

det finns någon som jag känner väldigt mycket med just nu.
hur ont i det gör i magen. hur man önskar att nästa gång jag vaknar är drömmen över och allt är bra igen.
hur lite man kan påverka något som handlar om just dig, bara för att någon annan förstört något.
hur man undrar varför och hur orättvist det är just för att man själv inte orsakat situationen man är mitt i.
hur tillslut orken sinar och det är tilt i hjärnan och tårarna tar slut.

e.





Kommentarer
Postat av: rebecka



Fina fina Alvar. Helt underbart kort :)

Love!

2009-07-29 @ 18:12:21
Postat av: Ida

Bra skrivet & underbar bild på Alvar! Våran lille farbror.. :)

2009-07-31 @ 21:13:45
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0