underbara sommar.



lika dåligt som hemmet tas hand om dessa fina dagar. lika dåligt blir bloggandet.
jag jobbar. kommer hem eller går direkt ut.
är jag ledig är det njuta till fullo ute av alla dygnets timmar.
igår jobbade jag dagen och är idag ledig.

igår kväll planerade jag och börret lite vin på en filt och kanske en sväng på stan.
elin och becka hade också planerat lite rajraj och hanna och hein likaså.
så vi strålade tillslut samman allihop i muséeparken och körde lite av en spontan ferre.
hur stor är chansen att alla med skiftscheman är lediga nästan samtidigt?
utom ida :(

så underbart med varma kvällar.
det blev rosé och vidare till arena för en raspberry whiskey drink.
för att avsluta på koriander med att skaka rumpa på trångt golv.

imorse gick hein upp tidigt för att hinna göra saft. hon är rolig.
sedan skulle hon och hanna ut och bada. jag skulle ju till hammarö så vi åkte dit allihop.
maaaajjgaddd vad jag älskar detta väder.
även om det är klibbigt att jobba och svårt att sova.
när man är ledig suger min kropp in allt.

avslutade min enda lediga dag på 8 dagar med en myskväll med p.
sushi, jordgubbar, glass och skruvar hade vi till picnic. jag glömde kameran.
men jag har endel från igår istället.

imorgon börjar kaka-helgen.
kväll-dag-kväll-dag

e.



e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad fina ni är & vad skoj ni verkade ha!! Helt otroligt att alla lyckades vara lediga samma kväll..utom jag såklart - Önskar att jag hade fått vara med!! Men sommaren är ju lång..får vi hoppas! =) Ha en bra vecka nu darling! Pöss

2009-07-04 @ 21:08:12
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0