inget csn, klarad tenta och shopaholic.


termin fyra gick avstaplen med neurologi dag.
hjärnblödningar, hjärninfarkter, huvudvärk och lite annat i skallebanken.
tänkte på mitt tinningsanfall för typ en vecka sen.
frågade en del frågor men den vågade jag inte ta upp.
så efteråt smög jag fram och fråga vad det kunde tänkas vara.
hon visste väl inte, men hon sa inte att jag borde oroa mig och söka läkare nu heller.
så jag kan stilla mitt sinne en stund.

hämtade ut diabetes/sjukdomslära/farmakologi II tentorna och tog ett glädje skutt för att jag klarat dem alla tre.
weiiiihooo.

under morgonen fick jag höra att vissa fått CSN idag, de som lämnat studieförsäkran.
va gött tänkte jag... fast hur var det egentligen med min försäkran?
en CSN tjej som stod och svarade på CSN frågor idag upplyste mig om att jag TROLIGEN inte ens sökt CSN för våren.
WHAT??? trodde jag sökte allt i höstas liksom.
med -60 och egentligen mer på kontot ville jag börja grina.
2 veckor skulle allt kanske ta nu.
men jeeeessscchhuuuussss.

men men dagen fortlöpte och mina små CSN bekymmer var som bortblåsta när jag såg 75% rean på monki.
mina tyglar gick inte att hålla längre.
galopperade glatt in och la kläder för 1500 kr i en påse.
fick betala 375 kr.
tack för kaffet sa jag och gick hem.
skaffade mig ett e-ID och ansökte om CSN på direkten istället för att vänta på att CSN skulle skicka nåt papper till mig.
nu väntar jag bara på att få lämna studieförsäkran så ska jag betala tillbaka matkontot på de bestulna pengarna.

skulle ha pumpat men stan tog för lång tid.


imorgon fyller paps år!
idag fyller robban alias linda johanna år. jag kan sakna henne sååååå ibland alltså.
så en stoooooooor kramelikraaaamkram på din dag!!!


e.



shopping for labels and shopping for love.....




en liten sammetsväst.




grå vardagsskön tröja.




en svart t-shirt men snörning på axlarna.





en söt jeansklänning/tunika.

plus en lång tshirt tajt med djup rygg i svart.

Kommentarer
Postat av: lindajohanna.

tack min älskade peo.

saknar dig grymt emellanåt o det är pinsamt hur våra vägar har skiljts, vilket gör att vi hörs för lite. ett varmt förlåt på det. men jag kommer alltid alltid finnas för dig. du är en helt underbar person o en stark vän!

kärlek. xxx

2009-01-20 @ 14:19:55
Postat av: Emmeli

Snygga fynd! Idag var jag på Monki och fick tag på en jeanstunika. Halleluja vilket fynd! =D

Kram på dig.

2009-01-20 @ 23:25:03
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är ju så bäst på denna Reashoppingen Erka!! =)Jag såg en sån där liten väst där men i rosablommigt mönster som var jättesöt - fanns dock bara i XS.. Men din väst var ju grymt snygg och den sista tunikan gillade jag skarpt!! Gött med fynd! :o) Pöss på dig

2009-01-21 @ 11:22:37
Postat av: Ida

Det tidigare inlägget var från mig såklart! :)

2009-01-21 @ 11:23:32
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0