bil är billigare än buss.


en dag på psyk och min praktik igår.
återkommer mer om den en annan dag.
för min dag idag blev inte riktigt som tänkt.
var ledig och planen var mest softa och köra lite spinning.
annat kom emellan.
slutet dock gott.
sushi, cola och godis med p.
det var min helg.

imorgon kör vi.
fredag till måndag på psyk.
bältesbänkar, injektioner, psykoser, vänlighet, tystnad, mediciner, blodprover, väntan, depressioner, schizo, vanföreställningar, dokumentation, fikapaus, psykospaus, sömn.
och mycket mer.

som sagt, ska berätta hur det är.
ska bara få lite mer kött på benen.


en sak som förvånar mig.
jag tjänar nästan på att pendla med bil de 10 dagarna jag åker fram och tillbaka till krisitnehamn än på att köpa busstågkort.
galet.
en enkel resa med tåg eller buss kostar samma som fram och tillbaka med bil. ungefär.
sjukt.

eftersom det bara är tre veckor lyckades jag ragga till mig bil de dagarna.
plus för att jag har världens bästa syster, mor och far.
tack.


e.



näää så ser ja inte ut på denna praktik.
privata kläder med en bussarong över.
konstigt konstigt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad skönt att det har löst sig med bil gumman!! Jag kom hem först nu, så det hade blivit lite sent med du vet vad.. ;)



Den här t-shirten vore nåt för dig darling!



http://saos.spreadshirt.net/se/SE/Shop/Article/Index/article/Make-cupcakes-not-war-8486251



Puss puss



2009-01-30 @ 02:32:03
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0