allt för alkoholen.


åh sova är skönt.
i en relativt nybäddad säng med relativt frasiga lakan.
önskade att vår mangel funkade så att vi kunde få super frasiga lakan.
finns det något ljuvligare än en nybäddad säng med manglade lakan?
troligen, men jäklars så skönt.

allt för alkoholen kändes det som idag.
när jag begav mig mot stan.
dit vägen var väl ok med lite små issnö i luften.
men hem.
jeeesscchuuus.
en stor tung påse med diverse i på ena styret.
stora isspikar av snö rakt i ögona och sliriga gator. (får ju skylla mig själv att jag cyklade men ändå)

köpte inte bara alkohol.
fyndade ett par örhängen som såg ut som triangel instrumentet.
fyra svarta kvistar med svartglitter dust på.
de har jag pyntat hallen med. bild nedan.
dock har vi inte kunnat spraya den möbel vi ska spraya än så hela hallen kommer sen.


ikväll är det lite ferre med klasspolare innan praktiken.
p och jag har städat så nu är det bara att skita ner ;)

fetaostlax är nästa syssla för dagen.


ett tips för er som missade De Halvt Dolda på SVT.
klicka här för att se hela serien.
man fattar inget i början, så ge inte upp. när du sett alla fyra är du berörd.
grymt bra enligt mig.
sjukt ledsen när jag sett klart den.
jag som inte ens klarar se en människa sitta och äta själv i en skolmatsal.
oskyldiga människor som får ALL skit.



e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0