super mario.


har försökt mig på pluggandet idag. eftermiddagar är inte hjärnans pluggiaste vän.
imorgon ledig och ska gå upp i tid så jag har förmiddagen att ägna åt det.

för att göra något annat än stund tog jag och p oss an super mario 2.
wiieeoo det är skojjigt. 2an har man inte spelat allt för ofta.
nu klarade vi det också.
high five.

anna har sin pojke i en snödriva.
jag har min bredvid.

allt har för och nackdelar.
charm med att alltid ses. skaffa en vardag och ett liv ihop. dela allt.
charm med att nästan aldrig ses. ha roligt hela tiden de stunder man faktiskt ses. inget annat finns då.

jag föredrar dock att alltid träffa p.
åland var nog jobbigt.


en väggmålning ur en supermario sekvens... åh det vore fint.
men var?



e.











Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också spela- fasen vad kul Erka!! =))) Inte alls avis här borta.. Ses imorrn darling!! Pöss

2009-02-19 @ 23:34:02
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0