shake it!

fröken dukig klarar inte riktigt hålla fanan uppe.
pauser hit och dit.
men fick kanske hopp om livet inför sommaren.
kanske inte det jag tänkt mig. men lät inte så tokigt.
men ska invänta lite andra svar först.

nu när jag satt med playlisten på random kommer allt möjligt ur högtalarna.
denna låt. det kittlas i hela magen på mig.
den har spelats vid enormt känslomässiga och euforiska tillstånd så jag har bara så sjuk sköna minnen till denna.
en gång fick denna låt dock en enorm innebörd, den blev en milstople när jag åkte för någon till någon och offrade väldigt mycket.
just nu är den innebörden totalt utsuddad och låten bär bara med sig ett fint minne och en enorm glädjekick till mig.
weiiihooo vill bara dansa dansa tills natten blir morgon och svetten rinner när jag hör den!
imorgon ska jag dansa när
tenta är över.
när utlandsstudiemötet är kirrat.
när stan är avklarad.
när sminket är lagt och partypumpsen har värmts upp!


e


dock gillar jag den bättre med den lilla lugna biten i början.
men lyssna och dansa loss där hemma!!!!
weiiio.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0