ny vecka. nytt liv.



nu efter att ha gjort första dagen på nya praktikplatsen, skåre vårdcentral,
efter att ha passat matilda,
efter att ha fixat ihop mitt CV och sökt lite sommar jobb,
efter att ha gjord utvärdering av psykpraktien....
nu var det dags att börja plugga till tentan den 26e!
klockan är 20.42 och jag är lagom pigg för det.
speciellt glad eftersom jag insåg att jag missat premiären av 183 dagar på svt.
kära svt lägg ut det på webben sooooon.
kommer inte plugga för klockan är snart 21 och jag vill hinna ha lite kväll innan sängdags.


när ska man få tid att leva igen?

har i alla fall en period av praktik i karlstad. tack och bock.
ni ska veta vad jag njöt av karlstads stadsbuss imorse.
jösses.
vad jag njöt av att gå ut från vårdcentralen och veta att hemma inte var alls långt bort.

dock är den värsta pendlingen kvar.
långt fram i april.
karlskoga 6 veckor, men det tar vi då!
nu ska jag njuta av karlstad i 9 veckor.

första dagen på VC gjord och jag gav mina första vaccinationer.
gick bra förutom ett par blåmärken. sorry.

för övrigt dricker jag vatten som aldrig förr,
soda streamer... som jag längtat efter dig!



e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0