laddar för vår.


nu när man pysslat med muffins ett bra tag.
då kommer affärerna på att ahaaa muffins är det tuffa att hålla på med.
så då görs formar, handdukar, förkläden, kuddar med mera inom kategorin.
hmpf.
dock vill jag absolut inte ha någon muffinskudde.
men muffinshanduken kunde gott få följa med hem samt rosa muffins formar.
förklädet var opraktiskt men hemskt roligt.
får sy mig ett eget som täcker hela mig.
om jag nu får en symaskin när jag fyller 25.



vi skulle bara till systemet jag och p.
vi behövde en termometer.
vi gick förbi monki.
p gick och köpte en termometer.
någon kastade detta i en påse, stoppade det i min hand och betalade med mitt kort.
sista rean på monki.

'

laddat för vår.
kort vit jeansjacka.
korta svarta byxor med justa sömmar.
om en vecka fyller jag år.
då ska jag ha ett enkelt litet kalas.
tema: blommor.
vår som sagt.


ikväll blir det soundtrack of our lives.
fina saker.
undra just vad jag ska ta på mig?

först ska jag laga räkor indienne.
jumjum.
sedan kommer räkan. hon ska med på tsool.

e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0