ångest att fylla 25?


nu förstår jag denna ångest över att fylla 25.
vad ingen informerade mig om eller jag visste var att det följer en sjuuuk bakfylla med att fylla 25.
i skrivande stund är det en bragd att jag orkar trycka på tangenterna.
bärbardator ett måste för ur sängen kommer jag inte.
fiiiiii faen.

sägs ju att bakfyllan blir värre med åren.
jag skriver under på det!

tack i alla fall alla som har deltagit under gårdagens firande.
även till er som gratulerat via sms och facebook.
värmer fint!


ne nu är datorn för  tung på magen.
bilder och piggare ord kommer när jag återuppstått.

jeeeessscchhhuuus.


e-

Kommentarer
Postat av: robban



ångesten är inte 25. ångesten är 27, mitt hjärta :)

xxx

2009-02-22 @ 10:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0