overvikt... ar vi forvanade?

da var det dags at packa ihop sig.
OCH JOSSES! overvikt och en extra vaska. kommer vara helt pank nar jag kommer hem.
ah vad trott jag blir. men hem ska jag ju och mina saker och alla julklapparna. sa e det ju bara.
en underbar manad har rusat forbi.
sjukt med upplevelser och nya erfarenheter.
kanns ok att aka hem. dock kommer jag ju komma pa nar jag landar att linda faktiskt inte ar med.
det ar det jobbiga annars langtar jag faktiskt hem lite.
till julen alsklingen, vart hem och alla nara och kara.
och till SNON!
dock vraker det ner sno har idag, sa vi far var beskarda del. inget funkar nar det kommer sno har eftersom de inte far det sa ofta sa har de inte nagot direkt system for att ploga och sa.
de stanger ner stan istallet.
ska ge ett forsok och se om nagot ar oppet i narheten nu.
e.

Kommentarer
Postat av: lindajohanna.

välkommen hem till underbar svensk jul!

o kom till oss SNART!

puss

2009-12-19 @ 18:58:49
Postat av: Mamma och Pappa

Hej!

Nu är återfärden garanterad, vi ser fram emot att få träffa dig igen.

Puss o kram

2009-12-19 @ 21:56:59
Postat av: Ida

Åh så skönt det ska bli att få hem dig älskade vän!!! Men det hade såklart vart ännu bättre om du fick med dig den där Linda hem... Snacka om lycka!! Vi får hoppas att tiden flyger förbi till sommaren.. Med en paus för denna underbara julen såklart...

Här hemma är det hur mysigt som helst och du är såå välkommen!! =)

Puss & Kram

2009-12-20 @ 00:43:03
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Mamma och Pappa

Hej!

Såg snöovädret som drabbat USA!

Kpmmer du iväg i dag?

2009-12-21 @ 06:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0