inväntar en ny kärlek.


Acer 7535G-754G50MN
det är skönheten jag väntar på.
en 17 tummare med 500 GB hårddisk.
min gamla Acer gick i graven strax innan jag åkte till staterna.
ONOFF valde att ge mig en ny som plåster på såren.
tack.

imorgon är det julafta och exakt en månad sedan jag satt på planet mot Linda.


LadyaGaga/Beyoncé - Telephone
Jay- Z feat. Alicia Keys - Empire State of Mind
Beyoncé - Sweet Dreams
LadyGaga - Bad Romance
åsså den där där låten med den lilla tjejen och den kassa låten som jag inte alls vet vad den heter.

dessa är så USA.
Bad Romance diggade jag ju ett tag innan men Linda och jag insåg hur jädra sköj det var att playbacka till den när det vara fest.


e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0