vilka veckor!


OJ vilka semster veckor det blir.
från att ha NOLL och inget inplanerat till fullspäckat schema.
det enda vi hade planerat var kanske Stockholm och färja eller något sista veckan.
nu blir det andra bullar.

ETT: Linda kom hem en vecka och jag ger all min tid den första veckan åt henne, GIVETVIS!
det innebär
TVÅ: Sushimiddag med tjejerna igår, jem jem!
TRE: Liseberg idag med Hein och Linda!

Sen kommer den andra stora överraksningen efter att Linda kom hem.
när P och jag budgeterat lite och insåg at Stockholm/Färja skulle bli ganska dyrt och Linda Johanna inte verkade ha tid för vårt besök, ja då sa P... Ska vi inte ta en sista minuten ialf? Blir lite dyrare men inte mycket alltså.
Vi som inte haft råd, tog oss visst råd.
På lördag far vi mot
nr FYRA: Grekland- Samos!!!

För att få, sol, bad, avkoppling och sommar innan skolan drar igång.

Aldrig varit på den ön, någon som har något kul att berätta om den?



Kommentarer
Postat av: linda johanna.

eftersom vi flyttar denna helg o jag jobbar konstant nästa vecka, vilket jag inte visste alls när jag sa självklart att Ni ska komma!

det är ju inte så att jag inte VILL träffa er.....



ha en underbar resa!

x

2009-08-13 @ 09:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0