en vecka med Lända!


linda har varit hemma i en hel vecka.
underbart!
vi har hunnit med
stora festen såklart!
heldag på stan som avslutades med bio då Lindas mor följde med på; Sommar med Göran.
lite vindricka och nintendo innan midag på Happy intogs. Därefter filmnatt hos Hein ;)
heldag på Liseberg!
fika med min mor.
leka med Alvar och Elin.
Tagit en öl med Majsan.

Idag är det fira Alvar som gäller och imorgon förmiddag ses vi en sista gång för denna gång på Arlanda Express då vi åker mot arlanda men där tar våra vägr skilda håll.
ÅHHHHH vill inte vill inte.
tur att jag åker till något roligt och itne blir kvar hemma, det blir alltid så tomt och märks så tydligt hemma när Linda åker.

men det är faktiskt inte länge kvar tills jag kommer till henne.
du är fantastisk vännen! tack för er överraskning i lördags och för en skön vecka med dig här!
love you!


L behöver aldrig drömma länge om en stjärnvinst, ho lyckes varje gång!

saga för Alvar som även jag somnade till.





Kommentarer
Postat av: Ida

Välkommen hem!! Äntligen är ni snart hemma..det har varit tomt utan dig OCH Linda här denna veckan.. :/ Men hoppas ni har haft det toppen och att du har med en Stor burk med solbränna till mig! ;)

PÖSS

2009-08-22 @ 00:19:43
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0