cykelhistoria sjutusenfemtioåtta.


jag påbörjar en ny epok i min historia of My Bikes.
igår ropade jag in denna på auktion.
mitt livs första auktion som deltagare och inte som arbetare.
det var skojjigt och det kittlade i magen.
det ska jag göra om. fast bättre.
jag råkade ropa in fel cykel.
alltså en jag tittat på men inte skrivit upp.
ooops.
å så blicken av p som att vad har du gjort nu.
sprang ut och tittade vilken det var. åh det var en fin. åh det kändes bra.
TILLS JAG PROVADE DEN.
man kunde inte prova cyklarna innan.
INGEN BROMS!!!!!!!
oj då. det var de pengarna jag inte hade rakt i sjön.
suck.

men idag några ångerfyllda timmar senare har min fantastiska pojk fixat den.
man sitter som en kung på höga hästar på den.
när man cyklar uppför, som man ogärna gör utan växel, ja då får man ett fint lut bak som i en soffa och bena får ett bra läge att arbeta. dock orkar man inte stans längsta backar.

jag gillar min nya blå.


får se hur länge den orkar. ska putsa lite på den också.
åh den påminner om min vackra gamla rostiga jag hade för några år sedan.
som såklart blev stulen.



tre dagar på 34an återstår.
sedan 2 veckor. 2 veckors ledigt!!!!!!!!
och en STOOOOOR fest.
som hela denna veckas fritid går åt att förbereda.

nu ska jag skriva namnskyltar.

e.

Kommentarer
Postat av: p.

ja, nog för att jag blev lite skitig under naglarna men det var roligt att laga cykel. Nästan som att man skruva på bilar igen. Vi får ta och hugga in på Amazonen nån gång så kan vi åka i den och matcha din lilla blå! Pusspusspuss

2009-08-04 @ 21:28:23
Postat av: Ida

Vilken fin liten sak och härligt med en händig pojkvän! =) Sadeln ser ju faktiskt ganska ny ut och den ser väldigt skön ut att cykla på trots diverse problem i uppförsbackarna... ;)

Oj oj oj...ja - snacka om att typ ALL ledig tid går åt till denna festn, men skoj är det och ännu roligare ska de bli!! =))

Pöss

2009-08-06 @ 01:22:16
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0