gräsänkan.


det är mycket att göra för en gräsänka.
så mycket att hon inte hinner blogga.

i onsdags drog p till tänndalen.
jag är inte bitter.
jag ska bara jobba och praktisera 2 veckor i streck.
praktik fram till igår.
jobb from idag till måndag sedan på tisdag börjar praktiken igen.
jaja. det är pengar. kommer känna mig helt grön nu när jag ska till jobbet igen.

tog en spontanferre med börret igår.
något kassan inte hade råd med.
och skallen säger, varför erika, varför.. nu har jag så ont!
men sköj va det.

under veckan har jag knappt gått med Mia på avdelningen.
jag har varit på operation, på uppvak och i slussen samt att jag haft en dag med salansvar.
så nu är det bara en vecka kvar med Mia och lila gruppen.
tråkigt.

har hittat en gammal låt och dammat av den.
då efter Nelly Furtado hade skrålat ut att hon var som fågel (I am like i bird) och de andra hemska låtarna och då innan hon blev omstylad och räddad av Timbaland och sjöng promiscuous girl och lite så.
emellan det gjorde hon en fotbollslåt, svinbra, väldigt skön att ha i lurarna när man cylar.

FORCA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0