vill du komma på glögg?


dålig update, jag vet. but here it comes.
mycket ikea och hemma pill har det varit och mindre nollning denna vecka.
igår skulle jag dock vart med på vinstigen men det regna ju så möe. jag p och barran slöt upp på förfesten istället.
viva la campus är inte mitt ställe ändå.
men hade ganska trevligt ändå, dock inte röjsköj som last year.
men då var det ju karatefylla.
barran och moi begav oss till månen som var rätt folktomt. sedan kom det lite fler men ändå dåligt drag.
att jag fick lite öl över mig gjorde kanske inte så mycket.
träffade den bästa av modellerna under idunprojektet på golvet och vi tänker nog köra något igen.
he liked me and i liked him. sound like a sammarbete.
träffade sara w som jag jobbat med förr osv. long time ago jag såg henne så de var ju också sköjs.
och alltid therese e och sofia från högstadiet, de träffar jag alltid on the floor på månen haha.
annars var det mkt folk man är trött på. hej jag tror jag e coolast i stan, NOT.

så sov jag och p till ett då lisa ringde och väckte upp oss.
vi drog en höstig promenad till stan for some soup på mat och muffin.
riktigt gött att bara gå runt och glo i fönstren.
sedan stannade vi en tom lokal och fick världens inspiration.
shit jag vill starta eget imorgon!

jag har en fråga:

om ni fick reklam hem i december om en nyöppnad lounge/hängställe och det står välkommen på glöggmys torsdag kl 21?
(föreställ er sköna soffor, skönt ljus, mysigadofter och soft musik. som ett fik fast en som en cozy bar)
skulle ni gå?
jag vill gå dit.

efter alla ideér skildes vi åt och jag hamnade hos sis en stund innan jag gick hem och städa.
och precis när det var klart kom pizzabudet med pizzan jag inte orka mycket av. (dock tokgoda panpizzor jag annars inte är ett fan av, pizzeria italiana på kvarnberget, smarresmask.)
blir foodbox imorrn.
för imorgon börjar 3 veckors praktiken.
arvika nästa.
så kan vara sisådär med bloggandet då med eftersom köckbussar och tåg inte är allt för vanliga i arvika mot karlstad.
så have to sleep there alot.

så imorgon starta le work utan pengar!
weeei!

e.


vi har även köpt stooora spegeln på ikea.
fffin.
så dagens outfit fast i annan vinkel än alla andra bloggare visar. hehe.


Kommentarer
Postat av: Ida

Bordet & stolarna var riktigt fint gumman!! Och du.... JAG SKULLE KOMMA PÅ GLÖGGKVÄLL!! =)Lycka till in Afrika!! Pösss

2008-09-08 @ 11:10:56
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Josefine

fin header! så fina ögon

2008-09-08 @ 11:13:22
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0