såpabandy? fan förra veckan var ju som såpabandy!

som sagt var det sju dagars maraton av ferre förra veckan.
ingen bakfylla någon av dagarna.
men på andra plan gick den som en bergodalbana.

but as i said in napa.
NY VECKA NYTT LIV.
vilket innebär delvis en lugnare vecka då det mesta roligt är över på nollningen.
lite har jag dock kvar att se fram emot.
hade velat vara med på såpabandyn som gick idag.
men just idag kände jag inte alls för något av vad det gällde nollning eller bli kall och blöt.
synd för förra veckan såg jag fram emot det. missade det förra året.
men jag måste lära mig att världen inte går under för att jag missar något.
idag ville jag inte och tog tag i mitt problem att jag gör en massa som jag egentligen kanske inte riktigt vill bara för att inte missa något.
idag ville jag grejja hemma, och visst jag har tusen andra dagar att göra det på, men det var idag jag kände för det istället för såpabandy.
de som känner mig vet att jag blir stressad av att missa något, så jag tycker jag var duktig idag som lyssnad på mig själv innerstinne.

last week såg kort och gott ut så här
mån : skola hem nollning på krp
tis : skola hem nollning i city vidare på mellanfest efter det
ons : skola hem städa kusin + jarre kom käka middag ut och ferra på ankan se tomas denver j
tors: skola hem skippa förfest perpsittning i ankdammen vidare mot arena
fre : ledig en massa annat att göra hem äta sushi i farten till förfest hos marie vidare till nöjes och se petter
lör : vakna bli nykter och bli sen åka till mariestad och gå på idas niceiga kräftskiva
sön : vakna bli nykter (dock var jag inge full kvällen innan) köra hem soft kväll med p

så kanske inte konstigt att jag är trött och lite less på nollning idag.
he.

jag har istället fått en tshirt för 20 kr på monki.
köpt plastorkideegrej med lampor i på halva reapriset. meget kitch but fits good i sovrummet, pics later on.
spikat upp nästan alla tavlor över sängen, nu fattas bara EN.
dessutom freebaseade jag ihop årets smarrigast kasslersås till pasta idag.
JEEEEEM!



lyssnar på cobra style med robyn, varvar med pussys nya och blir sugen på tjejferren vi snackar om.
shakei shakei.


det bästa som finns är att borra in nosen i ps kind.

e.












this is the skiva.
vi e goa gubbar allihopa.
minst med på bilder är dock värdinnan ida som gjorde ett jättejobb! tack darling!
och det var för det mesta inte jag som hade min kamera så skyll inte på mig att du inte är med.
jag vet ju dock varför.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv gumman!! Jag står ut med att inte vara med på så många bilder MEN du valde ju verkligen den snyggaste som jag väl var med på.. Tack för den!! ;) Hoppas att jag får se dig back in fotbollsskorna ikväll! Vi hörs om det! Pöss

2008-09-02 @ 10:06:45
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0