sol ute. fjärilar inne.


jag vet. skämmes ta mig tusan.
lördags var sist jag klottra.
nu är det onsdag kväll.
i blame it all on afrika and the sun.
solen har ju gjort att ja inte varit inne och afrika att jag inte haftinternet och inte varit hemma.

nog om det.
efter en seg lördag med nintendospelskväll var det dags för ett arbetspass på söndagen.
i måndags tog vi tag i solen med en låååångprommis och en låååångstund ute i solen.
hade med oss sis och tilda.
vi tittade på djuren i mariebergsskogen och lekte i parken.
sen ringde min far och hade en betongborr att låna ut så då var det bara att ta tag i att skruva upp krokar, köpa en spegel och sätta upp den.
sagt och gjort, nu är badrumsskåpet äntligen borta och en rund fin spegel sitt där med lite fjärilar runt.

sedan dess har jag varit i arvika.
nu är det två dagar kvar av pendlandet. thanks!

(bilderna ute är tagna med ps liiiite sämre kamera, men bara jag som ser sånt i guess. by the way funderar på att starta en blogg för mitt fotande... vad tycker ni???)

e.



ja denna dagen var man ingen fashionista direkt.
who cares jag skulle ju leka med tilda, även de stora barnen får åka gunghästar.


helt underbar höstallé utanför rosenbad.
var jag sur att jag inte hade MIN kamera med eller vad????
hmpf.

å så lite inredning...


Kommentarer
Postat av: Sofia

oh där utanför Rosenbad är jag och går varje dag med mina patienter! hur fint som helst! :)

ses på lördag hoppas jag!

2008-09-24 @ 23:27:15
URL: http://sofiahaggblom.blogg.se/
Postat av: Ida

Aha...där är ju mitt hus!! =) Jaaa - starta en blogg med foton också! Du har ju så mycket fint att visa up..jag kommer gå in och kika iaf... :o) Mysigt med mariebergsskogen och hösten.. Tilda är lika söt som alltid och du också förstårs!! hehe.. Vi hörs om nintendogrej..kanske ses på tåget idag också! Pöss

2008-09-25 @ 07:39:46
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Lisa

men guu vilken fin höst alle'!! Klart du ska fixa en fotoblogg erika! Precis va jag har väntat pa sa man far se dina fina kort! =) Gött att ha arvika klart =) pössss

2008-09-26 @ 10:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0