det blev skor.


fasen. boken öppnades en gång, slogs ihop lika fort.
förstår inte riktigt hur jag ska skriva, eller vad jag ska skriva.
efter sko shopping kom p snart hem.
myste lite med p och lagade smarrig mat. jag är en jädrans kock egentligen!
jag som alltid förundrats över min familjs talanger och trott jag saknat samma talang.
men det finns allt där.
från inget blev det en smarrig sås gjord på havregrädde, hot tacosås och some krydds, kycklig med soltorkade tomater o vitlök som serverades med mango chutney och klyftpotatis.
efter det var det sol ute.
ville ta till vara på den.
p ville inte riktigt.
fick tag i sis som hade ett surt barn och gick gärna med ut.
plötsligt fick p en insikt om att solen kanske inte var för att stanna och hakade på.
både p och sis tackade mig för initiativet efter varvet runt lambergstjärn.

nu skrålar MUSE i mina öron och jag fick lite tips av sis för hur man kanske kunde skriva, inte för att hon var säker.
men jag kanske ska ge det en halvtimme?

bu the way... köpte mina stövlar.. plus 2 skor såklart.. men på rea!
pumpsen har jag redan men mina är så slitna. hittade ETT par kvar av den sorten på rea och jösses det var MIN storlek. 40-41 som aldrig finns kvar annars! var bara tvungen att fräscha upp "gå ut" skorna med ett par nya.
så sen fick jag ju det tredje gratis som också var på rea.



ikväll blir det Vem kan slå Filip och Fredrik?


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tja tjejen, såg att du inte visste riktigt vad du skulle skriva på hemtentan....då undrar jag vilken hemtenta du har probs med? Jag hjälper dig gärna vettu, har ju skrivit alla dessa tråkiga hemtentor så du får gärna kolla in mina för lite inspiration. Massa kramar/ Olas-Ida =)

2008-09-17 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0