då var man tvåa.

igår var det nollesittning. nollorna blev korade ettor och vi insåg att vi blev korade tvåor utan att någon sa det förstås.
kvällen var go med smarrigt käk
fläskfilé med rödvinssås och potatisgratäng och lite grönsaker.
avslutade le dinner med rabarber paj.
jem jem.
sen skaka vi rumpa och jag och rockis fick vår gasolina!

hade väldans skoj tills p simmade iväg i sitt glas.
för full vinglade han hem och sedan smsade han och jag fick tråkigt nog tralla efter.
för p var liiite för rund under tassarna.

kan inte sova just nu men ska ge det ett till försök tror jag.

kvällens outfit inspirera av en tjej på stan.
tack för det.
overknee socks utan på ett par mönstrade strumpbyxor och en lös klänning/tröja.


e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Snyggt darling!! Hoppas att ni hade de skoj trots full pojkvän (jag vet hur det känns, för det har hänt mig också..haha) Men vad gör man inte som omtänksam flickvän!! Vi kanske ses nåt på tågstation i veckan, för imorrn har jag tänkt åka till jobbet igen efter en rejel stukning!! :/ Pussss

2008-09-14 @ 17:42:01
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Linda

snyggo!

2008-09-14 @ 23:58:37
Postat av: Cica

Du é en riktigt snygging... =)

2008-09-15 @ 18:46:51
URL: http://cicataso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0