björnfitta.


igår var det tjejmys med lite vin, pizza och tv hemma hos elin. nice nice.
under dagen hade jag klarat examinationen av de praktiska metodövningarna vi gjort och konstigt hade ju varit om jag inte klarat dem eftersom det handlade om sånt jag redan jobbar med.
vi examinerades i grupp om 2-3 st. varje person fick göra ett moment.
hade jag fårr blodtrycksmomentet kunde det finns 2 % chans att jag kunde kuggat men troligen inte. det har jag ju inte gjort förr liksom. men jag fick göra övre tvätt på patient.
det svåra är att de stannar upp en heeela tiden och frågar varför gör jag si och så, annars jobbar man ju i ett svep.
att förklara varför man slänger en tvättlapp eller dyl liksom är inget man annars tänker på.
jeje.

sov toklänge imorse och myste med p.
börjar bli sjuklig också.
får blir en lugn kväll, dock har vi bjudit hit syrran och daniel och tilda på lite käk.
och såklart rötjut.
ALLEGRO är en av mina nya favvisar asså.
speciellt boxen eftersom den är så fin.
en annan fin box är GLORIA, har dock bara hittat boxen i vitt, men också väldans gottit.


jag och p tog en sväng på stan för att köpa vantar och mössa.
jag hittade äntligen en björnfitta som jag passade i.
men löööve.
och skinnhandskar.
köpte även vitaminer för kvinna och man så vi klarar vintern.



e.

Kommentarer
Postat av: denstorasystern

Tack för igår, det gör vi om.

2008-09-20 @ 10:26:41
URL: http://jennyssmycken.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vilken fin mössa!! Blev ju nästan lite sugen pa vinter =)

2008-09-20 @ 14:20:58
Postat av: Ida

Jajamänsan!! =) Och jaaa - jag vill köra en Nintendokväll, det bokar vi in snarast!! Vad söt du är i burret förresten...hehe

2008-09-21 @ 15:56:10
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0