skaka rumpa.

jag har skakat hand med elin om div 3 träning på onsdag.
så typiskt mig,
varje basketferra blir jag sugen och jiddrar med alla att jag vill spela igen, fast inte lika mycket.
men det är ju en grymt kul sport, få kötta lite!

det var en kväll med hoppande majrovor  som förövrigt inte växer med knallrosa färg, de färgas.. nä karin säger du det!
och bångstyre på cykeln. bad snällt polisen att inte ta mig för bångstyre när jag cyklade rakt mot dem.
jag lärde mig massa om tänder.
borsta inte tänder när du druckit jos eller dylikt. skölj munnen med helst mjölk alternativt vatten för mig som hatar mjölk.
eller ta en bit ost.
dessutom, vi som jobbar med gamla.. tandproteser ska aldrig borstas med tandkräm!!!!!
det görs ju HELA TIDEN på ALLA möjliga ställen.
finns ett mycket enklare knep.
en brustablett för proteserna som de får ligga i under natten.
vatten +tablett och plupp i med tänderna.
varför har ingen sånt?????


tackade även live djn de hade på scenen.
lägg märke till att han tar båda sina händer och visa sin uppskattning att jag sa det. han såg rikitig glad ut.

blue moon var riktigt kul, finally!
eller så var bara jag sprängfull.
skitsamma kul var det och skaka rumpa fick jag.
ha som vanligt när man möter ola och ida på golvet ska det skakas extra haha.
dont ask me why.
och inte ett månen dansgolv utan högstadiepolarna sofia å och therese e. de är alltid där när man är där.
sen träffade jag jobbpolare från carema rud som jag aldrig är på längre.
kramkalas blev det då erika var överförfirskad och jävligt glad.
haha.

tack ida för en fin förferra och Strawberry Daiquiri!

tokvakna imorse och "SHIT JAG SKA TILL JOBBET"
det bultade i huvudet
"SHIT JAG ÄR FULL/BAKFULL OH SKA TILL JOBBET!!!"
fick panik innan jag insåg vad klockan var och vilken dag det var.
phu.
fick somna om och vakna till en dag där jag inte ska göra något än att ha söndag.
så jävla skönt, speciellt när jag sovit bort bakfyllan jag gick igenom efter det är panikvaknandet,
sen vaknade jag bättre.
mycket bättre.
mm.


by the way kom visst in gratis.
mitt kort är böjt och funkar inte i alla apparater, jag sa slå in sifforna bara så funkar det.
killen hein och elin lurat mig att han var engelsk slängde upp sitt kort och sa du får köpa nåt åt mig inne sen så går det snabbare.
kassörskan tittade frågande eftersom jag var lika förvånad... vem var killen liksom?
jag skulle köpa en drink åt honom i baren sen.
det har jag inte gjort enligt swedbank.
tack och bock.
och förlåt killen. jag hade verkligen kunnat köpt något åt dig eller betalat mitt inträde själv om du bara hade orkat vänta på att de slog in siffrorna på mitt kort.


e.


bilder snodda från ida


dansa innan taxin kommer te min mobbemusik. gott.

antingen har man 20kr i plånboken... eller i näsan.

Kommentarer
Postat av: Elin

tjena!! Tack för en härlig kväll igår =)) Har tre saker på hjärtat: 1. Vi måste gå på den där basketträningen (förövrigt sa vi ju faktsikt bara DEN onsdagen) 2. Jag måste få receptet på cupcakesen!! 3. Jag tror majrovor är rosa, jag menar, rödbetor är ju röda (mer lila men ändå) ha en fin vecka nu!

2008-10-13 @ 00:54:35
Postat av: Göken

"spräng" - världens bästa synonym!

2008-10-15 @ 13:06:44
URL: http://theshrimpkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0