kavaj, D-kupa och peanutbutter.

jag fick ledigt idag från plugg.
imorgon istället.
idag njöt av att ha pengar igen och spenderade lite.
införskaffade:
en fin sprits till bakandet.
rakgel med aprikos doft.
korall nagellack.
en kort kavaj med uppvikta ärmar.
(letade egentligen efter en vanlig längd med rak figur och vika upp ärmarna på men stötte på denna korta och blev kär)
en bh
(kors i taket från H&M som har börjat märka ut vilka bh:ar som finns i D kupa. LÖVLEY!!! slipper man leta skallen av sig av något som aldrig finns. dock löjligt att man inte kan ha alla modeller i D kupa.)

p hittade ett par brallor och en juste tshirt.
men han provade hellre min kavaj som ni ser nedan.

direkt när vi kom hem vid fem kom jag på att jag MÅSTE baka.
ville baka tidigare men var nu tvungen till imöra. trots att jag inte kände för det.
bjöd in sis, daniel och tilda på en varsinn.

denna gången åt även jag med aptit.
de var mycket goda.
chokladmuffins med xtra fin mörkblockchoklad i.
toppad med jordnötssmörsfrosting.
hade tänkt fylla med lite jordnötssmör också, glömde det.
gör det kanske till imorgon.

när sis & co var här kom jag och p på att de började bli sent och fick lov att äta.
burritos på menyn.
när de var här blev de sugna på 8bitars som jag och sis faktiskt har delad vårdnad om, även om jag kanske tagit mig rätten.
även gitarrrrrrrhjälten provspelades.
och matilda åt mentos och sprang.

lugnt skönt.
göra vad man vill dag.
gött.
imorgon står specifik farmakologi på schemat.
senare på kvällen blir det firande av hein.
hon fyllde år i augusti. haha.
snabbt jobbat!
men imöra bjuds det på middag hos henne.
vi skulle egentligen gått ut idag men ho fick jobb.
gjorde inte så mycket. skönt att inte vara bakis.

jag säger:
länge leve dansbandskampen!
må vara något av det roligaste på länge.
jag gillar inte dansband. man jag gillar movesen och passionen.
hahahahahaha.



i lurarna
:
 the sounds - night after night

(och andra låtar från im dying to say this to you albumet)

e.


påväg till stada...

p tar en bild ovanifrån... jag blev 156 istället för 176.



... kommit hem från stada...

ge mig min kavaj!



livrädd?!



heppåre!


Kommentarer
Postat av: Ida

Snygging där!! =) Och att Pär var en sådan modell som tyckte om att posa i kvinnokläder det visste man inte...hehehe...



Muffinsen ser supergoda ut!! Tycker dock sådär om jordnötssmör - men det ska bli spännande att prova!! =) Syns sen! Pösss

2008-10-26 @ 10:22:24
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0