pirra.



det är pluggkoma just nu.
undrar just när david verkligen faller i pluggkoma pga sockerchock.
kolla in hans skafferi som dukades upp för plugget idag.
4 cocacola, en massa te, lite smarties, ostsmaksriskakor, multivitaminssockerbooomdryck, snus, äpple, banan och på det en smarrig foodbox med ost och pasta.
ja han e skön.



igår var det som sagt tjejmiddag för hein.
ett stort paket med litet innehåll.
hon fick dessutom jordnötsmuffins av mig.
pratade med linda bort i staterna innan.
saknad.



är så sjukt trött. hade kunnat somna på stört.
men ger en halvdålig blogg med lite bilder istället.
kvällens projekt vad pizzabak tillsammans.
p gjorde det tråkiga : knåda deg.
erika gjorde det roliga : tomatsås+garnera.
mitt livs första pizza blev smarresmask.
färska tomater, färska champinjoner, lök, vitlökstomatsås, kolbazkorv, liiite skinka och p vändlig ost...
mild chevre som går att hyvla/riva.

det gick bra trots att det bara stod vetemjöl i receptet och inte hur mycket.
men sis svarade på sitt egenskirvna repcept... tills de blir bra.
okeeeeej!

e.



och det blev ju bra!

Kommentarer
Postat av: Hagman

Icke Erika. Du har bakat pizza förr, jag minns det mycket väl. Du, jag, Sanna och Ronja i rivningskåken på Drottninggatan. Också den blev god. Tyckte vi då iaf, haha. Puss

2008-10-27 @ 22:54:39
Postat av: kusin

hihi, eftersom jag läst språkfilosofi så måste jag få komma med en dryg kommentar. färska tomater, vad menar du med det? en nyplockad tomat? annars så skulle jag vilja påstå att det bara är vanliga tomater:D

2008-10-28 @ 00:47:12
Postat av: Ida

Hemmagjord pizza är bäst!! Såå mumsigt! =)



Den killen måste ju få diabetes inom en snar framtid - shit alltså!! Men inget plugg utan belöning - så sant så! :o)



PS. Muffinsen var god! =) PS. PUSS

2008-10-28 @ 14:29:39
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: linda

goooood pizza. Jag vill ocksa ha.

2008-10-28 @ 17:00:23
Postat av: emma

Trevlig blogg :)

2008-10-28 @ 17:06:26
URL: http://enannanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0