oldies.

vidare i nostalgi trippen och i det faktum att p´s dator kraschade häromdan insåg jag hur lätt det kan vara att bli av med ALLT man gjort genom åren.
då tänker jag framför allt på mina foton jag tagit, mina modebilder alltså.
(photography by e.)
sedan alla minnes/resbilder såklart.
mycket ligger redan på en externhårddisk... dock i en salig röra och med två filer med virus.
jag renade disken från virus och flyttade över det jag inte använder så ofta som råfiler mm till disken.
dels för att ha en backup och dels för att min dator börjar sega ner för att den är full i bilder.

i den externa hårddisken fick börja rota lite och börja ordna i röran, typ som på vinden hos mam och pap.
det är verkligen långt ifrån ordning men jag hittar i alla fall det jag nyligen fört över.
hittade även en massa gammal musik, KUL och bilder... hahahahah.
jösses.
så jag ger er ett litet axplock av alla mina egoboosts.
resebilderna tog jag inte ens tag i att ordna upp.
malta mappen tar ju ett år bara den. ojojoj.

så inga travelpics idag.




liten,
här får jag min älskade gorilla som jag även såg satt och surade på vinden igår.
min buster.
hur svårt det var att bli stor och inte vilja ha honom på rummet men ändå så svårt att ställa undan på vinden.
fick ju dåligt samvete. mina gosedjur lever ju!
jag fick nästan dåligt samvete när jag såg buster där uppe på den kalla vinden igår!


så här skulle ja se ut... nr 2 skitig nr 3 som svart.



min tvilling hade sett ut som en av dessa.



pepsodent reklam???!



ohh yeah sexy windy....


just hemkommen från tyskland och ett försöka till att gå ut och ha kul och glömma.
minns att det gick sådär.



toppless bad med brudarna i strömstad.
det var helt galet varmt i havet den sommaren.
som utomlands minns jag.



typ precis innan linda åkte till usa för första gången.
linda kommer döda mig för hon gillar inte den här bilden.
så sluta nu linda, du e vacker som en dag!



och sist och minst.
tilda någon månad i sin första fotosession med moster.
lägg märke till det lilla fingret.
sööööt.



e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men gud såå söt du var gumman!! =)) Och hey här visas man toppless för halva Karlstad..tur att det inte är så mycket att visa.. ;) Mitt ena bröst ser dock större ut än det andra..hm...det ena hade väl frusit till kanske...hehe..



Linda är ju så söt på den bilden!! Hon hatar sina kinder - men vi älskar dem! =) Och den frissan på dig var ju såå snygg Erka!



Underbart kort på Tilda - vilka ögon! Fasen..jag borde också spara å grejer.. Ångest!

2008-10-17 @ 14:54:23
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0