göken fyllde år.

gökuret fyllde år i lördags och även om det var få hemma eller party sugna så ska man banne mig ha kalas om man fyller år en lördag.
jag och marie klunkade vin och fick sällis av elias.
haha en underlig mix av tre personer.
vi drog till koriander, det var hyffsat med folk men inte många ansikten man kände igen.
jag och marie belv erbjudna att gå på blindedate.
en kvinna kommer fram och frågar om vi är intresserade mitt på dansgolvet.
eh..?

under hela helgen har jag plågats av den grym träningsverk då jag finally tag i tag i sats igen.
har varit sugen länge faktiskt.
men på nåt sätt har dagarna bara försvunnit.
kan lova att träningsverken inte var min bästa polare när jag jobabde under helgen.
oh aj böja sig ner och sätta på stödstrumpor. o aj.

dags för en ny vecka och inte en sovmorgon förrän till söndagen.
jag är trött.

e.


davva och gökuret för ett bra tag sen,
grattis marie!




Kommentarer
Postat av: göken

ha ha, ja det var en spontanfest som heter duga! men skoj va d! och tack för de fina presenterna :-)

2008-10-07 @ 19:56:32
URL: http://theshrimpkidblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0