fynd på vinden.

min galna mor ringde och hade fått en idé om att just i den stund hon ringde (kl 11 på dan) skulle mina saker jag har kvar i lägenheten och vinden hos dem rensas. NU!
på momangen helst.
efter ett argt samtla genom salen och gläntan fram till att jag värmt maten bland tusen pers, skrikande i mobben så kom vi fram till imorrn.
sen kände jag orka det imorrn när jag är ledig.
så ändrade mig och drog dit efter skolan och tog det som var i lägenheten ialf.
jag skulle hämta en skrivare på vinden också, mam följde med upp och vi blev såklart kvar en stund trots att jag sa att inte vinden idag, när vi hittat skrivare så går vi.
men fann lite roliga saker.
bla gamla tuggummilådor (jenka, chock, shake osv) som jag smalade på när jag var liten.
värst av allt i den vevan hittade jag en påse...
med...
TUGGUMMUPAPPER!!!
ja jag hade väl någon gång tänkt göra något kreativt av dem.
jösses.

fann även de klassiska plakaten ens vänner ordnade och för mig var det alltid Linda som kirrade detta under högstadiet.
but why?
och varför spara dem???
haha.
ska klippa ur bilderna och spara ialf.
herregud.
varför klippte jag en gång kort?
iofs var den frippan coolt i början tills jag freaka ur och skulle ha den lockig och grejjer.
snygg taggig och spretig men nä erika passar inte i pojkkort.

e.


på västkusten med linda.


här ligger jag och kinderna och hela fejjan dras ner till backen. haha.
här är håret dock inte kort. uppsatt bara.


Kommentarer
Postat av: linda

ohhh, men den sista va ju ganska snyggt gjord ju..ehhh

2008-10-17 @ 04:11:19
Postat av: Mamma

kram från den galna mamman, när ska vi ta resten?

2008-10-17 @ 11:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0