det får gå som det går.


på skolan i bibblan en söndag.
ganska tomt.
plugget var väl sådär effektivt var nog mest där för att dämpa samvetet.
körde igenom lite.
blir ett bodybalance pass strax för att slappna av kroppen lite,
möjligen en genomkörare senare efter passet.
inte för att jag tror jag lär mig mer.
det jag inte kan kan jag helt enkelt inte.
det får gå som det går imorgon.


igår gjorde jag broccolisoppa, smarrigt och nyttigt värre en lördagskväll.
var ju tvungen att kompensera det med ett muffinsbak.
med assistans av p.
chokladsprängda muffins fyllda med marängsmörskräm med jordnöt/chokladsmak.
samt lite jordgubbssylt i varje.
toppad med rosa marängsmörskräm och rosa glitterströssel.

men jag åt bara en.

e.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Måste du stoppa i sånt där jag inte kan äta i varenda muffins du gör, hmmm... det är väl uträknat förstår jag ;-)

Lycka till på tentan.

2008-11-02 @ 18:31:14
URL: http://jennyssmycken.blogspot.com
Postat av: Therese

Nu har jag hittat hit..

Vilka smarriga muffins..du verkar riktigt haj på det där..=)gillar din utstyrsel som saloondörr måste jag säga men det såg lite obekvämt ut haha!! Hoppas allt är bra!!

Kramar

2008-11-02 @ 20:38:53
Postat av: Rebecka

Lycka till!!

Och dina muffins ser ruskigt goda ut :)

2008-11-02 @ 23:04:38
URL: http://schlurp.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj - det var en aning mer avancerade än mina muffins och vad fint det blir med spritsen.. Kanske borde köpa en sådan. Muffinspatrullen är på G! =)) Lycka till på tentan imorrn nu gummi! Ska hålla tummarna för dig! Pussss

2008-11-03 @ 00:32:04
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Jenny

kolla in den här länken... om du känner för att avancera lite till ;-)



http://blixman.blogg.se/category/cupcakes.html

2008-11-03 @ 10:43:56
Postat av: Sara

Jag blir galen på alla dessa muffins, ser hur läckra ut som helst. Vad sägs om att köra lite kockskola och kanske lägga ut ett recept samt beskrivning på hur dessa skapelser skapas?

2008-11-04 @ 16:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0