tankar som växer.

gick och tänkte på det i den smältande snön och solen som värmde mina fötter till förbannelse i mina hårigaskor.

vi skickade ett sms för att hinna säga det vi kände innan en fest
inte för att inte ville prata, utan för att det kändes juste att säga hur vi känt innan vi skulle ses igen
när vi inte fick mer respons eller undran på det än vi faktiskt fick så kände vi att varför ska vi ta tag i det här efter festen
när det enda det känns som vi gjort är att ha försökt den senaste tiden
men det verkar bara bli fel i alla fall.
ingenting har gjorts för att vara elak eller något.
allt har endast gjorts för att försöka hitta tillbaka igen.
hitta något vi tappat.
men...
när responsen inte finns där så tappar man gnistan
när inga reaktioner kommer så undrar man
var vi inte mer värdefulla än så?
vi.
det som är vi.

jag kom hem och tänkte skriva allt detta.
ida hade tänkt hon med. eller ja snarare drömt.
jag håller med och blev att tänka ännu mer.


det är någon som köpt lokalen. det är någon annan som har en idé att investera i.
vår idé var bra.
även om det bara vara prat så var den bra.


_________________________________________



igår firade jag och p 1år.
habibi blev stället för kvällen.
sjuuuuuk god mat. gå dit när ni kan, det får ni inte missa!
dyrt men gott. absolut värt varenda spänn!

sedan fick jag lektion spotteknik.
hahahahahahahahahaha.





åh lugg väx väx väx så ja kan ha mittbena nån gång!


linda och jag träffades äntligen på linjen nu!
herrjösses vad vi ringer om varandra.
snart kommer ho!!!!!
weeeeiii då blire drag ;)

e.

Kommentarer
Postat av: göken

Vilket fint kort på er, snyggaste paret!

2008-11-26 @ 18:05:17
URL: http://theshrimpkid.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad konstigt Erka..att vi har gått och tänkt på precis samma sak...och ännu märkligare en annan sak som hände idag som vi kan ta över telefon.. Älskar dig iaf! Och tror att det skulle vart en bra idé för lokalen.. :o) Puss

2008-11-26 @ 18:23:40
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0