p och erika borrar.


började dagen med ett kort spinning pass med sis at sats.

vidare mot uni där det blev en bra föreläsare med ett tyvärr tåkigt ämne, dokumentation.
åhhh vad jag mår bra av att sova liite längre, gå upp och träna på förmiddagen, ha eftermiddag i skolan och sedan ha kvällen fri.
jag är jättepigg och jag tror det beror på just det samt ganska bra sömn.

kvällen har ägnats i en slöjdsal hos pappa.
vi började bygga våra kubformade hyllor som ska husera som subtitut för vitrinskåp som hos andra kan vara jättesnyggt, men det är inte min grej.
trät är uppdelade i lagom stora bitar, hål är borrade och insidan målade.
nu ska de torka sedan monteras ihop och målas på utsidan.
weiwei.

det luktar alltid samma om högstadieskolor.

e.


vi borrar:


p försöker se hård ut.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha...vad roliga ni är!! Jag hade nästan glömt bort hur det såg ut i en slöjdsal, men tack för påminnelsen! =))

2008-11-18 @ 20:51:19
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0