nu ser det ut som en erikablogg.


pysslat och varit kreativ sen jag klev av bussen efter att jag smitit från transfusionsmedicin föreläsningen.
gav mig ingenting.
fatta och hörde knappt vad göbben sa. synd när det var en överläkare.
innan lunch hade vi blodsjukdomar, intressant men den läkaren hade en monotom röst. jag somnade visst några gånger.
köpte en 33cl cola till efter lunch för att vakna lite (hatar tyvärr kaffe)... fast hade ju inte behövts eftersom jag drog.

classe ohlson blev mitt nästa mål.
verktygslåda för mina färger och penslar och en liten burk till baksakerna jag har skaffat mig.
sedan bar det av mot tekningsland.
älskar när tiden försvinner.
när handen blir svart på den delen som ligger mot pappret och man spelar super hög musik.
nu är det urklipp och papper högt och lågt i lägenheten.

vill ha vår studio klar snart!!!!!!
då ska jag klistra bilder och inspiration till förbannelse runt mig.

fick även ett ryck och har sminkat om min blogg.. as u can see.
miii lajkiii!

do u?

(dock ska jag fixa om profilbilden och så men hittar inte koderna.... hmmm)


e.



tecknad idag. tänkte ha den som bakgrund här, men funka inte så bra.



å så todays sound:

coldplay - life in technicolor




Kommentarer
Postat av: göken

NICE! du e så duktig du! kanske du kan styla om min blogg också? ja vill ha ett mirsmarch av räkor och gökur ;-)

2008-11-20 @ 20:01:51
URL: http://theshrimpkid.blogg.se/
Postat av: linda

ahhh, vikken fin teckning! jag vill ocksa ha.

2008-11-20 @ 22:00:18
Postat av: Ida

Aaah..vilken snygg design!! =) Du är allt för duktigt och vilken cool teckning sen.. Vad kul att du har hittat tillbaka lite till den biten darling!! Pöss

2008-11-21 @ 00:36:11
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0