mos, klet och röra.

ironiskt att man igår skrev att man mådde så bra och sov gott.
inatt sov jag inte mycket och huvudet bultar.

hur blev min sköna dag så?

jag förstår inte. varför kan inte allt bara vara skönt och bra. mysigt och bra.
varför känner jag att det är bra när inte andra gör det. varför kan inte andra känna att det är bra när jag gör det.
jag är helt mos i skallen.

men alla mina bekymmer känns värdsliga när jag ser på dokumentär serien på svt "himlen kan vänta" vilka inspirerande människor.
önska jag kunde hittas fridas blogg.
hon var en av dem som gav mig inspiration till att fortsätta förstå varför jag vill jobba med det jag pluggar till.
samt att förstå att det finns så mycket saker i livet som är värt så mycket och att man ska le mer och oftare.
hon ler. hon är 26 med hodgkins lymfon.

e.

bloggar från sängen idag...



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vacker är du och finaste isblå ögonen har du i alla fall. Fin bild! Kram

2008-11-18 @ 15:28:06
Postat av: Ida

Vad fin du är gummi!!!

2008-11-18 @ 20:51:44
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Rebecka

fina, fina Erika.

hoppas du får sova bättre inatt.

2008-11-18 @ 23:37:09
URL: http://schlurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0