jävligt arg men jävligt mycket att le för.

så sjukt nervös.
hatar att få tentasvar på listor med personnummer och stjärnor.
man tror aldrig att man sett rätt.
vill ha det på MINA SIDOR på internet.

kollade första tentan av de två vi gjorde. den som var bra och gick bra.
klarade den.
tänkte nästa sticka och skita i att kolla den andra.
kuktentan som hela klassen spytt galla över.
tillslut.
det kunde inte vara sant.
I MADE IT!!!!!!!!!!

men det var på håret tror jag för när jag hämtade ut tentan var dären tipex klutt innan mitt G.
skrapade bort det och fann ett U.
JEEEESSCCCHHUUUUUSSS!
tack för att hon hittade mina extra poäng som tog mig upp till G.
vi kan bara få U eller G, det är rätt skönt.

så jag ska verkligen försöka njuta av detta idag trots jävligt mycket ilska mot utbildningen som jag inte tänker ödsla tid på här och nu. var tillräckligt arg i slutet av dagens föreläsning.
åhhhhh.


ut i snön!!!

jag har tentan att vara jävligt glad för idag men även att det SNÖAR!!!!!!
jag längtar sjukt mycket till helgen. (förutom att p åker till åland utan mig.)
få börja nöta julmusik, tända adventsstjärnor och pynta lite.
åhhhhhhh.
och snö på det.
nu vet ju ingen hur länge den får ligga... MEN har ju varit kallt några dagar och kylt marken i alla fall.
fast jag hoppas inte på det, för den försvinner alltid.

å sen har jag mina älskade vänner att vara glad för! som var här igår och gjorde en super mysig kväll med mat, muffins, ensam mamma söker och nintendo 8 bitars!
och lindas röst! nästan som att ha henne hos oss.


en annan glad sak är morgondagen.
men den tar vi då.

så jag har rätt mycket att vara glad för istället för att vara arg på ogenomtänkta utbildningar och fullspäckat schema som rasade idag för bajskolan.
men men whatever...

imorgon är det lön och annat mysigt!

nu: kasta i mig mat sedan mot sats och en timmes spinning!


e.

Kommentarer
Postat av: Ida

GRATTIS gumman - gud vad gött att du klarade tentorna!! =)) Tack för en mysig kväll igår!! Åh gud vad mysigt det är med lite riktigt vinter och snart julpyssel... Mumma!! Nu njuter vi... :o) Puss



Ps. Grattis i förskott för imorrn...hehe..Ds.

2008-11-24 @ 23:53:43
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Janni

Hej!

Du jag stod och tänkte på dig när jag borstade tänderna imorse, och att jag glömt att svara dig.

Dom kommer från Cult design, finns att köpa på bla, 054 och EM möbler. Visst är dom snygga! :)

2008-11-25 @ 12:34:24
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Janni

Jag fick också tentasvar igår, och yes! jag klarade min också. Känns hur skönt som helst. Va duktiga vi är!!

2008-11-25 @ 12:35:26
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0