en flicka på en trehjuling.

fattig helg.
men det gjorde inte så mycket mer än att man inte kunde göra något.
vi gjorde en myskväll istället.



kirrade en grym paj!
kyckling/spenat paj
kyckling
spenat
soltorkadetomater
bacon
vitlök
äggstandning
pajdeg
chevreost till garnering

lövley.

varje gång jag ser de franska marängerna på maxi blir jag sugen. de ser så underbara ut.
de fick bli vårt lördagsgodis och de är faktiskt underskattade!
det sega i mitten.
mmmmmmmmm.




när vi inte kunde få ut en film på skiva så vi kröp ner i sängen och kollade på film at my lappis.
walk the talk
rekommenderas, bra film.
väldigt bra insåg vi idag.




drömde om en flicka på en trehjuling. hon var ensam på sin cykel på kungsgatan i stan.
två vänner stod och prata med henne och frågade mig vad vi skulle göra. kunde ju inte lämna henne.
var är din mamma frågade jag. fikar där inne sa hon och pekade mot alla restauranger som ligger där.
jag och flickan gick iväg och jag sa var, vilken av dörrarna?
det var på restaurang blå.
kom sa jag och tog henne på min höft och gick in.
flickan sa ledsamt: kanske inte borde gå in, tomten tycker inte jag är snäll då.
mamman hade tutat i henne att om hon var på gatan med cykeln skulle det vara snällt mot tomten.

vaknade och kunde inte somna om. mådde så dåligt i själen för alla barn som far illa.
folk kan vara så elaka mot sina barn. jag orkar inte. och folk som är utanför och utstötta jag får som ont i hela kroppen.
när jag får en tanke på att ex matilda ska bli större och KAN KANSKE bli retad och utanför, det skär i hela mig!
hur ska jag någonsin kunna bli mamma?
kommer dö om mitt barn blir utsatt.


linda ringde inatt. förlåt om jag var konstig eller något, sov så gott och sov halvt när jag fick luren av p tror jag.
älskar dig och saknar dig!

andra gången låset till vårt källarförråd är uppbrutet.
första gången var inget borta. denna gång var två speglar från vårt badrumsskåp vi bytt ut tagna, inget annat.
va?????


tjejmys ikväll.

e.

Kommentarer
Postat av: Janni

å gud va gott!

2008-12-04 @ 14:16:57
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0