något har växt.


som om någon drog till mig riktigt hårt.
jag var knäckt. jag tänkte att ska jag verkligen svälja en grej till?
så kom det sista. fick se saker jag aldrig velat se.
att få bort bilderna kommer ta en evighet.
jag tänkte att nu börjar fighten.
fighten för oss att funka.

så plötsligt medan det sved i hela kroppen och jag aldrig skulle bli kvitt vad jag sett kom något annat över mig.
allt det jobbiga finns såklart kvar och det kräver sin tid men en helt annan sak har kommit fram genom mig.
alla känslor jag verkligen känner hur rädd jag är att förlora vad jag hittat och att HAN faktiskt KAN försvinna.
visst visste jag om detta förut men som om någon slog mig skakade vissa saker rätt i skallen på mig.

så medan fighen för oss pågår så har något växt sig bra mycket större i mig.
känns som jag nyss träffat honom.
saknar honom redan efter en stund ifrån honom. vill bara pussa på honom när han är där.
att han flyttade till något eget i stan känns som idioti.
jag bor ju ändå där.

åland kommer bli jobbigt.

dessutom har jag fotoat heeeeeeeeeeela söndagen minst sagt. 9-23. gött massa bilder att göra i ordning. ajjj löööövvvv. samt att det varit ltie sommar en vecka.

nu ska jag till min p.

finns lite annat skräp men det ska jag sopa rätt imorgon.

e.

image589

image591
pär har ju numera en balle! faaaaan va gött de e ni! ;)


Kommentarer
Postat av: anatomoofysiologimedgenusperspektiv

hmm... synd för dig att han inte hade en balle förrän nu, men vad ska man säga, enjoy!

Tack för barnavakteriet, trots lite kiss... puss!

2008-05-13 @ 23:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0